  • Data: 2015-10-16 13:17:17
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 16 Oct 2015 03:30:35 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Ja nie mam więcej pytań do tego pana.

    Ty nawet odpowiedzi do swoich niedociągnięć nie masz.
    Do pytań to jeszcze daleka droga, manipulancie.

    > Oznaczałoby to, że kilka milionów Polaków używa
    > węgla do palenia, bo są bogaci lub głupi.

    Jak w końcu uzupełnisz brakujące dane w swoich "wycenach",
    to w końcu to zrozumiesz, ignorancie.

    Na początek zacznij od oszacowania kosztów:
    - budowy kotłowni
    - budowy zsypu na wynglosyf
    - obsługi dziennej pozwalającej piecowi działać
    w przeliczeniu na czas i pieniądz
    - kosztów związanych ze sprzątaniem bieżącym
    i remontem usyfionych ścian w czasie
    "zwrotu inwestycyjnego"

    Na deser policz koszty:
    - leczenia z tytułu trucia się i innych zwiazkami toksycznymi
    i rakotwórczymi wylatującymi z komina węglosyzyfów
    - względnie takiego zabezpieczenia instalacji,
    aby ww. nie wsytępowało

    Dopiero jak odmanipulujesz te dane będziesz mógł

    > Mogę dyskutować z panem Adamem, bo przytacza cyfry
    > i konkrety, z paroma innymi - pan Myjk nie nadaje
    > na moim poziomie, sorki

    No widzisz, a ja nie będę dyskutować z takim manipulantem jak ty póki sam
    nie uzupełnisz SWOICH wyliczeń. Ładnie po raz kolejny chowasz głowę w
    piasek ze mnie robiąc złego uciekając od odpowiedzi prowadzących do
    merytorycznej dyskusji.

    Przypominam ci tylko, że to TY postawiłeś tezę, a teraz nie masz jaj żeby
    ją obronić. I nic dziwnego, bo nie jesteś w stanie. Szkoda tylko, że
    wniosków nie wyciągniesz i dalej będziesz uparcie twierdzić, że wyngiel to
    najlepsze co spotkało strzechy.

    --
    Pozdor
    Myjk