  • Data: 2015-10-16 11:18:46
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 16 Oct 2015 01:26:20 -0700 (PDT), Budyń

    > mnie powietrzne z zasady nie pasuja

    Mnie też nie specjalnie pasują (głównie ze względu na generowany hałas),
    ale też nie ja podałem za przykład PC PW w "wycenie". Wszak PC GW można
    zrobić w tej samej cenie co PC PW (choć niektórzy płacą 60 tys. zł -- ale
    już ustaliliśmy, żeby nie brać tego za wzór).

    Mnie tylko chodzi o fakt, że koleś manipuluje faktami poprzez podawanie
    szczątkowych kosztów w przypadku wynglosyfów przez co zakłamuje fakty i tym
    samym robi ludziom wodę z mózgu. To o tyle mnie drażni, że potem się taki
    "świadomy" obok mnie wybuduje i mnie będzie truć... o uprzykrzaniu życia
    nie wspomnę (bo że śmierdzi to jedno, ale są i tacy, co w lato kotłują ten
    swój ukochany wynglosyf czy śmieci i grzeją CWU).

    Obecnie wynglosyf w domu to najdroższe i najbardziej SZKODLIWE z obecnie
    stosowanych rozwiązań. Ale cóż, kto bagatemu (żeby nie powiedzieć dosadniej
    w innych słowach) zabroni.

    --
    Pozdor
    Myjk