  • Data: 2014-02-24 22:20:58
    Temat: Re: Ceny z przed 15-tu lat.
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zacząłem sam po okolicznych firmach chodzić i pytać jakie były kiedyś
    > ceny i jak to się obecnie rozlicza. Jeden z takich konsultantów
    > powiedział mi, że do takich rozliczeń bierze się aktualne stawki i
    > dodatkowo odlicza się amortyzację budynków(w tym wypadku ścian) na
    > poziomie 2,5% rocznie. Wychodzi na to, że jeszcze prawie 40% upustu
    > powinienem dostać.
    >
    > Szukam na razie rozwiązań pokojowych, bo nie chcę zaczynać
    > zamieszkiwania domu od sądowych rozpraw z sąsiadami.

    Ale to nie jest tak, że sąsiad zaniesie do sądu sprawę sprzed 15 lat.
    Jak już coś będzie chciał to na dzień wniesienia pozwu.
    Nie może się domagać wyimaginowanej kwoty +% za 15 lat.
    (o ile z poprzednimi właścicielami nie było wcześniejszych ustaleń
    o których wiedziałeś /prawa osób trzecich/ zapisanych np w KW).

    Masz coś w umowie kupna/sprzedaży, że sąsiad postawił ścianę
    częściowo na twojej działce a nieruchomość jest tym prawem
    obciążona, Ty ten stan akceptujesz i pomimo tego kupujesz?
    Bo jak nie to sąsiadów ściana stoi tam nielegalnie.
    g.