  • Data: 2015-04-04 13:56:36
    Temat: Re: Ceny zbiorniki?1w CWU
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 12:53:23 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Na trudność obróbki skrawaniem stali nierdzewnych wpływa wiele
    > czynników. Wysoka kowalność i ciągliwość tych stali powoduje, że w
    > czasie procesu skrawaniem tworzą się długie wióry, które trąc o
    > narzędzie wytwarzają duże ilości ciepła. Niska przewodność cieplna stali
    > nierdzewnych, zwłaszcza stali kwasoodpornych powoduje, że odprowadzenie
    > wytworzonego ciepła w trakcie skrawania jest utrudnione i mocno nagrzewa
    > ostrze skrawające. Przegrzanie stali nierdzewnych powoduje, że zawarte w
    > niej niektóre składniki stopowe wchodzą w reakcję z węglem tworząc
> [...]

    Mylisz się. Nie ma w tej chwili najmniejszych problemów z przemysłową obróbką stali
    nierdzewnych i kwasoodpornych. Technologia obróbki i łączenia jest na takim poziomie
    że radzą sobie z takimi stalami niewielkie firmy i rzemieślnicy. Stale kwasoodporne i
    nierdzewne nie są niemożliwe do obróbki i przetwarzania jeśli dysponuje się
    technologią.