  • Data: 2011-07-25 08:09:36
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4e2cb28d$0$3496$65785112@news.neostrada.pl...
    >A ch... ci po formalnym odbiorze - jak po pierwszej zimie wszystkie krany
    >cię zaczną kopać?

    A czemu by mnie miały krany kopać. Wykonałem sam instalację, pomiarowiec
    pomierzył i wyszło wszytko ok. I faktycznie w dupie miałem odbiór bo to
    dodatkowy konieczny papier a nikt nic nie sprawdza.
    A instalację robiłem dla siebie więc nie musiałem solić ziemi, nie
    oszczędzałem na przewodach itp.
    Tylko chodzi mi o to żeby nie robić wiedzy tajemnej z łaczenia pięciu
    przewodów.

    >Przepchnąć odbiór przed niekumatymi urzędasami żadna sztuka - ty nie znałeś
    >tylu sposobów ile ja zdążyłem zapomnieć. I co z tego że wiesz jak wygląda?

    Odbiór był konieczy więc zrobiłem Papier teraz lezy na dnie szuflady i nic
    mi z niego.
    A instalacje robiłem samemu i uwazam że większość średniokumatych osób też
    sobie poradzi.
    To naprawdę prosta sprawa. I nie trzeba czytać tomów norm itp.

    Krzysiek