  • Data: 2011-07-26 10:14:33
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: shaman <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:j04apd$nls$1@news.onet.pl...
    > [.....]

    > Nie daje się jak widać wytłumaczyć tych spraw kilku panom z forum. Ludzie ci
    > zamiast wziąć się do nauki i choćby poznać rzetelnie elektrykę z zakresu 1kV
    > E wchodzą w zwykłą filozofię jak obywatel "shaman".

    Wręcz przeciwnie.. ja akurat prezentuję czystą pragmatykę poznawczą.
    Może jeno nieco kwieciście opisaną :) To wy filozujecie o wyższej
    świadomości choć żaden z was nie zna ani wszystkich norm ani
    wszystkich przepisów a jak rezystancja uziomu jest zbyt wielka to
    polewacie słoną wodą i jest git (mówię ogólnie, nie bierz tego do
    siebie).

    --
    PZDR
    Shaman