  • Data: 2011-07-27 07:33:33
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janko walski" <j...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    news:j0mub5$ce$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4e2dcb9c$1@news.home.net.pl...
    > Nie zdajesz sobie nawet sprawy do czego ludzie są zdolni, aby tylko
    > zalegalizować samowolę i przepchnąć odbiory.
    > Bardzo często na odbiorach widnieją podpisy osób, które nawet nie widziały
    > budowy. To jest cała prawda.

    Tym samym przyznałeś że wymagania dotyczace uprawnień i tona swicholi to o
    kant dupy rozbić
    Instalacje zrobione przez ludzi bez uprawnień, podpisane dla formalności
    przez kogoś z odpowiednim świcholem działaja i masowo ludzie we własnych
    domach nie gina porażeni pradem.
    Naprawde zdecydowana większość ludzi to nie idioci i jak coś robi dla siebie
    to zrobi dobrze i tak że będzie bezpiecznie. I niepotrzebne tu jakies
    uprawnienia, swichole itp. A że mamy tak jak mamy i na kazdej pierdółce musi
    byc pieczatka to i pieczatki sa. Śmiem twierdzić że na większości budów
    domów jednorodzinnych kierbud nie był częściej jak 5 razy a tylko stawioał
    pieczatki i wypełniał dziennik budowy- i pomimo takiej sytuacji domy stoja,
    nie zawalaja się itp. Tu naprawde cudów nie ma, jak ktoś zachowa minimum
    zdrowego rozsądku to prawidłowo wybuduje dom i bez problemu zrobi sobie ta
    nieszczęsna instalacje elektryczną.
    A Ty ciągle się upierasz że to wiedza tajemna dostępna dla wybranych.
    Gdzieś wyżej pisałes że jakbyś porady za darmo udzielał to byś z głodu
    zdechł. Wczoraj rozmawiałem z kumplem-elektrykiem tym który sznurował moja
    rozdzielnię. Poruszyłem temat uprawnień, certyfikatów norm itp. Gość robi
    conajmniej kilka instalacji miesięcznie i mówi do mnie że jakby maił czytac
    wszystkie normy, robić wszystkie uprawnienia, uczestniczyć we wszystkich
    szkoleniach certyfikacyjnych to by z głodu zdechł;)

    Krzysiek