  • Data: 2011-07-29 22:09:36
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:j0udfp$97a$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "janko walski" <j...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Też nie mam zdjęć jak fachofcy(firma, faktury, uoprawnienia itp) połozyli
    > instalacje na klatce schodowej w jednym z bloków.

    Mnie zrobili instalację alarmową w taki sposób, że już 3 kontaktrony w
    oknach są zepsute i nie da sie ich wymienić. Kable są od spodu naciągnięte
    tak jakby wywiercili pod kontaktron, przewlekli kabel i od spodu naciągnęli
    po czym przygipsowali.
    Bydlaki. Dopiero teraz wychodzą fuszerki. Próbowałem wyjąć montaktron,
    licząc że jest tam zapas przewodu. No i tylko mogę go wyrwać i zakleić
    dziurę silikonem.