  • Data: 2011-08-02 09:16:27
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: shaman <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 29, 3:01 pm, "janko walski" <j...@o...com.pl> wrote:
    > U ytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisa w wiadomo
    cinews:c8d01662-1d40-4001-9a59-8f2551db7a89@a12g2000
    vbf.googlegroups.com...

    > Znam bardzo dobrze i ju Ci odpowiedzia em, ze w obowi zuj cym prawie oraz
    > normach.
    > W jakim prawie i w jakich normach pozostawiam Tobie, bo wg Ciebie to
    > wszystko jest takie proste.

    Gdybyś się znał to wiedział byś, że takiego zapisu nie ma. A jaki jest
    to Ci nie powiem bo zaraz mi odpiszesz, że właśnie o to Ci chodziło.

    > To napisz co wiesz na ten temat, cwaniaczku.

    No tak.. tam gdzie się kończą argumenty zaczynają się wyzwiska. Po za
    tym co tutaj pisać. Chcesz robić oddzielną gałąź nauki z prowadzenia
    kabli na ścianach to Twoja sprawa.

    > Ah... jak e mi przykro. Jednak nie mo esz samodzielnie zrobi tej
    > instalacji. Po co wi c zatem piszesz takie g upoty publicznie i obrabiasz
    > du.... tym, kt rzy askawie Ci pomagaj i bior na siebie odpowiedzialno
    > za Twoje partactwo?

    1. Masz problemy ze zrozumieniem słowa pisanego? Zrobić samodzielnie
    mogę, dla własnego interesu muszę jednak zorganizować podpis na
    karteluchu. A to pociąga za sobą pewne konsekwencje.
    2. Nikomu du.y nie obrabiam. Raczy Ty to robisz swoim kolegom po fachu
    - ja tylko napisałem co mówili o oszukiwaniu przy pomiarach.
    3. O jakim partactwie mówisz? Coś spartaczyłem? Możesz jaśniej?
    Odnoszę wrażenie, że wszystko Ci się już pomyliło.

    > Sk d wiesz jakie ja mam wykszta cenie i w jakim zawodzie pracowa em i
    > pracuj ?

    Ty naprawdę nie rozumiesz co czytasz! Wcześniej tylko to podejrzewałem
    ale teraz jestem pewien.

    > Akurat tak si sk ada, e spokojnie mogliby my z Jackiem sobie poda r ce,
    > pod warunkiem, e to co on pisze o sobie jest prawd .
    > Poniewa znam te tematy od podszewki to jestem tym bardziej zdziwiony jego
    > postaw , a wnioski mi si nasuwaj jedne, e on w og le nie ma poj cia o
    > projektowaniu czy wykonywaniu instalacji.

    ?? Teraz to ja się pogubiłem.. Co ma do tego Jacek B.? O co chodzi z
    tą jego "postawą"? Jeśli dobrze zrozumiałem to co napisał Jacek to
    raczej jest po Twojej stronie więc niby dlaczego jesteś tym zdziwiony?
    Może napij się jakiejś melisy cy cóś?

    > Pozwol sobie powt rzy jeszcze raz "automatyka to troch inna dziedzina ni
    > typowe instalatorstwo".
    > Pisz c wprost: automatyk bior cy si za instalatorstwo tak samo mo e da
    > d.... jak ka dy, kto ma tylko jako-takie poj cie o tych sprawach.

    Ma uprawnienia? Ma.. (łączeni z pomiarowymi) Zdał egzamin zdał..
    Więc?

    LOL! fantasta...