    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chinska pila pozdrawia Stihle i Husqvarny
    Date: Sat, 4 Feb 2012 15:54:55 +0100

    Użytkownik "adriano" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jgj7om$4m6$1@node2.news.atman.pl...

    > Najlepsze są teorie spiskowe "produktów dla marketu" :) Niby takie są
    > zawsze gorszej jakości i dlatego są tańsze.

    Popracuj kosa Stihla np. i tania marketowa to bedziesz wiedzial w czym
    rzecz. Popracuj myjka profesjonalna Karchera i marketowa tak z jeden dzien
    to tez bedziesz wiedzial.

    > Oczywiście teoria spiskowa pochodzi od małych i średnich dystrybutorów,
    > którzy nie mogą zamówić tak dużo jak markety i przez to mają ogromne
    > rabaty.

    Przejdz sie miedzy regalami i popatrz ile kosztuja pierdoly, kolki
    rozporowe, sruby, gwozdzie, rozpuszczalniki, zlaczki do wezy ogrodowych to
    moze domyslisz sie w czym jest rzecz.

    > Ale jaka duma, jak się tak powie znajomemu i każe mu iść kupić 40% drożej
    > rzecz do "normalnego" sklepu, gdzie zazwyczaj dopiero są kombinacje ;)
    > Albo ta pewnośc jaką się czuje, kupując coś droższego w sklepie. Na pewno
    > będzie dobre bo zapłaciłem sporo! ;)

    Szplachla samochodowa 750g w Nomi 34zl, w normalnym sklepie 17zl, ta sama
    Novola.
    Trutka na myszy w normalnym sklepie 4,50zl w Castoramie 9zl.
    Benzyna ekstrakcyjna w normalnym sklepie 4,8zl, w markecie ponad 9zl.
    Kostki Wago w Nomi 2zl/szt. w normalnym sklepie 1,20zl/szt.
    Silikonu dekarskiego nie znalazlem wogole, a w normalnym sklepie bez
    problemu.

    > Jak ktoś jest bogaty to go nie obchodzi nic. Nie ma czasu na czytanie o
    > tym jak zbudowana jest pilarka, co jest ważne w silniku itp. Kupuje Stihla
    > i jest zadowolony. Inny człowiek, mniej zamożny może się zainteresować
    > tematem i kupić taniej równie dobrą, albo i lepszą rzecz.
    >
    > Taka jest psychika ludzka i tak wygląda biznes.

    Taaak, pojecie o biznesie to Ty masz, zwlaszcza z ta lepsza rzecza taniej
    kupiona. Kup sobie myjke za 200zl i myj ze dwa Tiry dziennie.
    Jak Ci potrzeba raz na ruski rok pociac pare metrow drzewa do kominka to i
    owszem pilarka marketowa bedze wystarczajaca, ale jak ktos robi wiecej to
    taki wybor jest czesto taki sobie, nie mowiac juz o tym, ze taka pilarka
    pali jak smok i potrzebuje dwa razy wiecej oleju niz wspomniane wczesniej, a
    to tez jest koszt.

    Pozdro.. TK