  • Data: 2012-02-04 19:46:24
    Temat: Re: Chinska pila pozdrawia Stihle i Husqvarny
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adriano <a...@w...pl> napisał(a):

    > Czytałeś to co napisałem? Chyba nie.
    > Kto pisze, że _pierwsza_lepsza_ marketowa jest lepsza od stihla?
    > Nie wszystkie myjki Karchera są "profesjonalne", ale widzę, że marka
    działa
    > i uważasz, że tak jest.

    To prawda, wiele drobiazgów jest droższych aniżeli w zwykłych sklepach.
    Mało tego do tychże pilarek akcesoria, oleje , świece w tychże Castoramach
    są ....droższe aniżeli np. w serwisie Husqvarny ! Po zakupie pilarki
    Husqvarny w netowym sklepie-dealer sprzetu Husqvarny sądziłem też , że
    oleje , łańcuvhy kupię taniej na przepastnych regałach w Castoramie.
    Oczywiście przymierzałem się do akcesorów firm o uznanej marce. I tu
    rozczarowanie! czego bym nie potrzebował - w Casto droższe wyraźnie aniżeli
    u lokalnego autoryzowanego sprzedawcy Husqvarny. Tu rozumiem Mańka4 - bo
    nasze utrwalane pojęcia o cenach marketowych są czasem nierzeczywiste.
    Akurat w przypadku pilarek uznaję znane firmy, bo akurat ten sprzęt
    pracuje w trudnych warunkach(obciążenia) i nie stać mnie na częste bieganie
    za częściami, naprawami. Moja H445 po niecałym roku zwróciła się w kosztach
    zakupu i ni razu nie odmówiła startu czy pracy.Ma za sobą ponad 20 m3
    brzozy, dębu i akacji.Zużyła na to własnie 1 łańcuch.Nowy 1,3 64 zęby w
    Husqvarnie zaplaciłem 63zł. W netowym wielkim dystrybutorze ze Śląska to samo
    (Oregon)-46zł+przesyłka, a wiec porównywalnie. Sprawdzam w Casto: - 82 zł!!.

    > Na czymś muszą też zarabiać więcej - czy ktoś im zabroni?
    > Taki model biznesowy stosuje wiele firm, zwłaszcza na Allegro.
    > Cały czas widzę, że nie przeczytałeś lub nie zrozumiałeś tego co napisałem.

    > A co to jest "taka pilarka"? Nigdy o czymś takim nie słyszałem.
    A wystarczy, że zechcesz pomysleć i już - wiesz; licha pilarka ot co.
    > Grasz na ogólnikach, nie przeczytałeś lub nie zrozumiałeś tego co
    napisałem.

    Myslę, że Maniek4 dojrzał do analizy wyboru na rynku i wcale nie
    ogólnikuje. Ludzie piszący tutaj dzielą się na doświadczonych zazwyczaj
    empirycznie uzytkowników solidnego sprzętu - nie myslę tutaj o zawodowcach!
    i na może większej grupie łacno hołdujacej produktom tanim ( w mysl
    zasady:"po co przepłacać skoro też się kręci...")Naturalne, że trzeba to
    przyjąć nawet jezeli za tym doszukujemy się szowinistycznych haseł...
    Chcesz przyjąć radę, przeczytaj i oceń ją miast doszukiwać się w kimś
    zapieklonego oponenta
    Pozdrawia~M