  • Data: 2012-02-04 15:29:31
    Temat: Re: Chinska pila pozdrawia Stihle i Husqvarny
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adriano" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jgjhe4$epd$1@node2.news.atman.pl...

    > Czytałeś to co napisałem? Chyba nie.
    > Kto pisze, że _pierwsza_lepsza_ marketowa jest lepsza od stihla?

    Ano Ty mniej wiecej piszac, ze mozna kupic taniej lepsze. W kontekscie
    dyskusji to wydaje sie oczywiste.

    > Nie wszystkie myjki Karchera są "profesjonalne", ale widzę, że marka
    > działa i uważasz, że tak jest.

    Nie wszystkie to prawda. Nie mniej jednak zadna z marketowych nie bedzie
    lepsza od amatorskiego Karchera co by na pudelkach nie pisali. Stad miedzy
    innymi bierze sie roznica w cenie. Marka na mnie nie dziala, znam tez inne,
    te znaja wszyscy i o nich pisze.

    > Na czymś muszą też zarabiać więcej - czy ktoś im zabroni?
    > Taki model biznesowy stosuje wiele firm, zwłaszcza na Allegro.
    > Cały czas widzę, że nie przeczytałeś lub nie zrozumiałeś tego co
    > napisałem.

    No zaraz.
    Pisales, ze maja taniej bo kupuja wiecej niz "normalne" sklepy. To gdzie to
    taniej? Rzna Cie bez wazeliny a Ty sie jeszcze usmiechasz. Puszczaja taka
    myjke z zarobkiem 20zl a Ty pojdziesz, kupisz myjke, weza, zlaczki dwa razy
    drozej niz gdzie indziej. Ile myjek w zyciu kupisz? Jedna, dwie, trzy? A ile
    zlaczek, wezy, rozpuszczalnikow, pedzli, tasm klejacych i innych dupereli?

    > A co to jest "taka pilarka"? Nigdy o czymś takim nie słyszałem.

    Wyzej jest napisane "pilarka marketowa", slowa "taka pilarka" odnosi sie do
    pilarki marketowej. Ale jazda... :-))

    > Grasz na ogólnikach, nie przeczytałeś lub nie zrozumiałeś tego co
    > napisałem.

    No nie zrozumialem najwyrazniej i tego sie trzymajmy. :-))

    Pozdro.. TK