  • Data: 2012-02-06 20:26:19
    Temat: Re: Chinska pila pozdrawia Stihle i Husqvarny
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mihal" <j...@w...pk> wrote:

    > Dlategoteż po rozpatrzeniu za i przeciw zamówiłem dziś elektryczną :
    > http://tomax.pl/pily-lacuchowe-elektryczne/8281-pila
    -lacuchowa-elektryczna-rg-ec-2240-tc-einhell.html

    > Cel : raz w roku pocięcie drewna do kominka.
    > Głownym "za" jest dla mnie brak hałasu. Nie nawidze tego dźwieku spalinówek.
    > Szczegołnie kiedy dzwięk jest od sąsiada i zaczyna się o 6 rano ;)

    "Będzie pan zadowolony..." :) Kiedyś kupiłem pilarkę einhella, ale do cięcia
    desek. Ma 2.0kW i 11m/s prędkości łańcucha. Tnie bardzo ładnie, ale do drewna
    kominkowego kupiłem spalinową makitę. Jeśli masz na placu 20m3 drewna, to
    spalinówką jest wygodniej.

    --
    Bartek