  • Data: 2012-02-05 12:21:58
    Temat: Re: Chinska pila pozdrawia Stihle i Husqvarny
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:jgk53b$nhb$...@u...news.interia.pl... Widzisz, czlowiek
    >powyzej pisze mniej wiecej, ze market to samo dobro i sprzedają tam super
    >towar za lepsze pieniadze, a barany bogate niech sobie kupują Stihle i
    >takie tam. Taki mniej wiecej widze sens tej wypowiedzi.
    >Pokazałem na przykladach jaka jest prawda o tych super cenach i super
    >produktach. Z Toba sie zgadzam jak nie wiem co, ale sorry w markecie jest
    >sprzęt amatorski a nie lepszy za mniejsze pieniadze.

    To i ja dorzucę garść moich obserwacji.
    Markety jak i Allegro przydają mi się do negocjacji cen. po prostu robię
    wydruk z allegro czy biorę gazetkę z marketu i negocjuje z lokalnym
    sprzedawcą.
    Np pilarkę spalinową Makita kupiłem w lokalnej hurtowni budowlanej o 50 zł
    taniej niż są na Allegro czy w marketach. Ale sporo z ceny z metki musiał
    zjechać. Jednak skoro sprzedał to raczej nie dołożył do interesu. To w sumie
    jedyny tzw. "markowy' sprzęt jaki posiadam, wcześniej miałem pilarkę
    marketową za ok 300 zł i dobre kilka lat wytrzymała dopóki nie zalałem
    odwrotnie paliwa i oleju i chyba gaźnik poszedł. Bardzo chwalę narzędzi z
    Lidla marki Parkside i narzędzia Einhella.
    Kiedyś będąc w markecie szukałem złączki do zaciskania linki stalowej.
    Kosztowała tam bodajże coś koło 10 zł. Na szczęście nie kupiłem. W w/w
    składzie budowlanym kosztowała 1,3zł.
    Ale np. jak potrzebowałem drzwi i futryny Classen to we wszystkich lokalnych
    składach były na zamówienie i czas oczekiwania 2-3 tyg. Pojechałem wiec 50
    km do marketu i kupiłem od ręki takie jakie chciałem. To samo z glazurą czy
    terakotą- w lokalnych sklepach spore wystawy ale jak chcesz kupić to na
    zamówienie i czekasz kilka dni, w marketach akurat glazura i terakota tańsza
    i dostępna od ręki. Dwa miesiące temu szukałem coś najtańszego z glazury do
    kotłowni- w lokalanych sklepach najtańsza glazura 18 zł w marketach w cenach
    9-13 zł można wybierać z kilku wzorów i rozmiarów.
    A co do dyskusji czy kupować markowe narzędzi czy marketowe marki to ja
    uważam że marketowe. po pierwsze są sporo tańsze, nie ma problemów z
    gwarancją itp. a po drugie ich jakość już też nie jest najgorsza. Przykładów
    mogę podać kilka co najmniej.