  • Data: 2013-09-26 09:05:04
    Temat: Re: Chyba pójdę spać, bo czeka mnie powrót do XVIw :)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 września 2013 00:02:26 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Wróciłem do domu brudny, bom pomagał znajomej przy kotle, a tu wody ni
    >
    > ma i nawet gęby nie ma w czym opłukać. Na szczęście jest skrzynka piwa
    >
    > to się chociaż jest czego napić, bo na cherbatę tez nie mogę liczyć.
    >
    > Dzwonię na pogotowie wodociągowe, a tu mnie gość informuje: "jakby za
    >
    > godzinę zgasło światło to niech się pan nie zdziwi, bo jest awaria
    >
    > wodociągu pod słupem energetycznym".
    >
    > Dawno już nie miałem żadnej awarii :)
    >
    > Całe szczęście, że chociaż kocioł nie wygaśnie i spokojnie będzie dalej
    >
    > pracował w grawitracji. Ze szczęścia aż się upiję :D

    U siebie mam tak że mogę pomieszać w zaworach i spuścić wodę z bojlera CO.
    Pare razy sie przydało jak rano nie było wody w kranie.
    Co niniejszym rekomenduję.
    Jak ktos ma instalację na alupex-ach to może zrobic taką przeróbkę relatywnie
    sprawnie...
    No i dobrze mieć pare butli wody.

    A CO grawitacyjne to też dobra rzecz. :)