  • Data: 2010-12-30 12:05:20
    Temat: Re: Ciecie profili
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Gru, 09:57, "emes" <e...@e...pl> wrote:
    > U ytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisa w wiadomo ci grup

    > po ci ciu zostaj kawa ki niedoci tego metalu. (profil o sciance 2mm)
    > Fakt pomysl z cienkimi tarczami jest dobry, ale szczerze powiedziawszy chyba
    > cienszych od tych ktore stosuje to nie ma.
    > Oczywiscie mozna to szlifowac, ale to strata czasu.
    > Czy sa jakies urzadzenia, ktore tna jak brzeszczot ?
    Jak bylem mlody to na warsztatach takie fredzle usuwalismy tzw
    skrobakiem. To taki jakby pilnik tylko bez zabkow ale za to z ostra
    krawedzia.
    Nie kombinuj. W domowych warunkach albo zamowisz juz pociete na
    odcinki i ogradowane (tak sie nazywa proces usuwania zadziorow) albo
    samemu tniesz i gradujesz pilnikiem, katowka, papierem (w zaleznosci
    od rozmiaru i charakteru zadziorow.

    Co do ciecia jak brzeszczot to sa takie pily. Ale i po nich zadziory
    sie robia. Tyle ze mniejsze.