    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Date: Fri, 12 Aug 2011 21:40:49 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma nic wspolnego dzis. W takich czasach zawieruchy niestety tak jest. W

    > krotkim okresie wyglada to kiepsko, ale w dlugim nieco inaczej.

    > Nie ubylo kasy bo niby czemu mialoby ubyc?

    > Pozdro.. TK

    Długoterminowo. Ha ha ha. Weź przestań bo mam zajady i mnie boli jak się śmieję.
    Jak byś był uprzejmy napisać o ile wzrósł WIG20 od początku istnienia giełdy w
    Polsce. Jasne że ubyło. Spytaj takiego co kupił akcje jak powstała giełda czy
    zarobił. Gadki szmatki były że jak Kowalski zainwestuje w akcje to zarobi trochę
    więcej niż na odsetkach w banku. Do emerytury sobie potem dołoży, dzieciom
    wesela wyprawi. Giełda miała być bardzo bezpiecznym sposobem lokowania
    pieniędzy. Można inwestować w pojedyncze firmy. Wtedy ryzyko jest większe. Ale
    można i w pakiety. Ryzyko małe bo prawdopodobieństwo że od razu wiele firm z
    pakietu zdechnie.