  • Data: 2011-08-14 11:19:43
    Temat: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    śmieję.

    > Ale w nieco dłuższym okresie (od 1980 roku) najpierw cena złota spadła

    > około 4-krotnie nominalnie oraz około 8-krotnie realnie.

    Dałeś odpowiedź w stylu " A u was to murzynów biją". Nie było wtedy w Polsce
    giełdy i nie da się porównać do ceny akcji w Polsce. Z tego co pamiętam złoto w
    socjalizmie zawsze miało wysoką cenę i nie zauważyłem żeby w latach
    osiemdziesiątych w sklepach staniało 4 razy. Trzeba było od razu porównać do
    ceny za Mieszka I. Różnica była by jeszcze większa.