  • Data: 2013-09-08 10:35:03
    Temat: Re: Co byście zrobili inaczej...
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Sep 2013 00:32:39 -0700 (PDT), ArekM napisał(a):

    > Zaczynam dokańczanie domu (teraz stan SSO). Pytanie dla tych, co skonczyli budowe i
    zamieszkali:

    Zamieszkalbym na budowie na caly czas trwania prac. Serio.
    Bywanie 2x dziennie po godzine-dwie nie wystarcza - i tak spierdola co maja
    spierdolic.

    Dodatkowo wyhodowalbym w sobie niewrazliwego skurwysyna i wywalal ekipe na
    zbite ryje za kazde uchybienie. Zachcialo mi sie humanizmu i empatii, to
    teraz musze poprawiac po partaczach.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał