    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co do kosztów wykonania
    Date: Mon, 02 Mar 2009 00:12:00 +0100

    > Oczywiście nie musisz mi wierzyć na słowo, dlatego zachęcam gorąco żebyś
    > zrobił ten test, spożytkował dwie godziny i 60 zł i sam się przekonasz.

    Wierze ci na slowo. Ale czego to dowodzi? To sa dwa rozne produkty. Nie
    jest dziwne, ze Opoczno robi cos na wylaczne zamowienie supermarketu,
    zdziwilbym sie gdyby robilo cos wylacznie dla konkretnej hurtowni. Pokaz
    mi cos co ma ten sam nr katalogowy, a w wersji sprzedawanej w
    supermarkecie jest gorszej jakosci.

    > Wkrętarka by sie jeszcze przydała.

    Tak, i majzel oraz mlotek do wykuwania tej bruzdy na kabel. Tez sprzet
    praktycznie niedostepny.

    > Cala masa osób podobnie mysli i m.in. dlatego w Polsce pokutuje opinia, ze
    > zabudowy z k/g sa gowno warte bo pękają :) Otóż nie pękają, jeśli ktoś wie
    > jak to robić. Aha, nie uczą tego na Harvardzie, ale pewna wiedza jest do
    > tego potrzebna.

    Ale czy ja negowalem gdziekolwiek posiadanie wiedzy? Wszystko trzeba
    umiec zrobic, tyle, ze to nie jest ani wiedza tajemna, ani ze wzgledu na
    skomplikowanie dostepna dla nielicznych wybrancow.