  • Data: 2018-01-01 12:54:40
    Temat: Re: Co jest lepsze w grzaniu?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-01 o 11:56, ToMasz pisze:

    > nie troluje, odpowiedz konkretnie:
    > budynek 1920r cegła, nieocieplone, poniżej pustostan, mieszkanie 41m?.
    > 4 osoby = 20 "pryszniców" na tydzień, 2 duże obiady na tydzień,
    > ogrzewanie kotłem co dwufunkcyjnym gazowym zwykłym, 4 kaloryfery.
    > napisz proszę uprzejmie, jakie zużycie gazu (najlepiej w złotówkach na
    > rok) zakładają normy?
    > ToMasz

    Myślisz, że w 1920 roku już były normy dotyczące zużycia gazu w kotle
    dwufunkcyjnym? :)

    Jak chcesz się dowiedzieć jakie będą koszty ogrzewania gazowego to
    potrzeba dużo więcej danych do obliczeń, a obliczyć możesz sobie sam.

    Wystarczy wejść na stronę http://cieplowlasciwie.pl/ i tam krok po kroku
    program Cię poprowadzi, prosząc o wszystkie potrzebne dane.

    Program liczy dość dokładnie, bo błąd w starych budynkach nie przekracza
    20%, a dla nowych 10%