    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co pod panele?
    Date: Tue, 17 Feb 2009 10:39:49 +0100

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:gndh88$i90$1@news.onet.pl...

    > No ale jednak mają tą jedną niezaprzeczalną zaletę, że jak użytkownik
    > zechce zmienić kolor podłogi do powiedzmy nowej aranżacji wnętrza, lub mu
    > się zwyczajnie znudzi, to za cenę samego cyklinowania i lakierowania (a
    > nawet taniej..) ma już nową podłogę w kolorze jaki sobie tylko wybierze..
    > i po następnych powiedzmy 10 latach nie będzie się już wogóle zastanawiał
    > co z tym zrobić... zerwie i położy nowe bez rujnowania budżetu domowego.

    Oczywiscie, ze maja swoje zalety i jezeli nie przeszkadza komus "znoszenie"
    ich przez kolejne 10 lat to po prostu ten towar jest dla niego. Kazdy
    wybiera co lubi, a ja pokazalem subiektywna perspektywe. Jezeli bedzie mnie
    stac na merbau w tym roku, to bede mial podloge jaka chce na dluzej niz 10
    lat i zadna aranzacja tego nie zmieni. Jezeli nie zepne budzetu to pewnie
    pozostana panele oby jak naj krocej.

    Pozdro.. TK