  • Data: 2012-06-26 11:00:44
    Temat: Re: Co robic dalej?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2012 10:23:54 UTC+2 użytkownik Robert G napisał:
    > No to skoro masz posadzkę o 60 cm nad gruntem, to problemu nie ma...
    > Rozważyłbym całkowite odpuszczenie sobie folii...
    > Wiem, że to niepoprawne politycznie stwierdzenie, ale pomyśl skąd ta
    > woda ma się tam dostawać??
    > Przecież nawet marketingowcy nie przeskoczą praw fizyki i woda do góry
    > nie popłynie NIGDY... a podciąganie kapilarne jest tak minimalne, że
    > można pominąć, zwłaszcza że by ono zaistniało potrzebne są ściśle
    > określone warunki, których w podsypce i chudziaku nie ma...
    >
    > Ja u siebie dałem folię i sam nie wiem, czy był to dobry pomysł. Papy
> [...]

    Czy pomysł był dobry okaże się jak odpukać jakiś wężyk Tobie pęknie i zaleje
    pomieszczenie. Gdyby foli nie było to woda wsiąknie i po kłopocie. Jak jest folia lub
    papa to kłopot się zaczyna;)Woda sobie ładnie między folia a posadzka zostaje, styro
    we wodzie to raczej tez za dobrze sie nie czuje itp.
    Jak posadzka 60cm nad gruntem to dawanie tam izolacji jest proszeniem sie o kłopoty.
    I jeszcze łączenie jej z ziolacją pionową- po co?