  • Data: 2012-06-26 10:54:12
    Temat: Re: Co robic dalej?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jsbriv$i3g$1@inews.gazeta.pl...
    > No to skoro masz posadzkę o 60 cm nad gruntem, to problemu nie ma...

    Też mam tak samo. Kazałem poziom zero (gotowej podłogi) zrobić 60cm powyżej
    poziomu drogi (gruntowej). Niby sporo, ale teraz żałuję, że nie dałem 10cm,
    może nawet 20cm jeszcze wyżej. Podsypałem trochę ziemi wokół budynku, w
    międzyczasie podniósł się poziom drogi (o 5-10cm) i generalnie wydaje się
    być dość nisko... Gdzieś te 60cm zniknęło...