    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co takiego cudownego jest w Krakowie
    Date: Wed, 26 Aug 2015 13:40:37 +0200

    W dniu 2015-08-26 o 12:50, masti pisze:

    > chyba według ichniej trybuny ludu
    > całe gałęzie gospodarki zarządzane przez wojsko poza kontrolą rządu
    > tak nie ma łapówkowiczów, że trzeba ich rozstrzeliwywać

    > co najlepiej widać po tym, że wszystko mozna ukraść, skopiować i udawać,
    > że nic się nie stało. Poszanowanie właśności intelektualnej jak u nas w
    > PRL.

    Czytałem kiedyś o tym dość ciekawy artykuł i autor miał rację z jedną
    m.in. kwestią. Tak, poszanowanie wartości intelektualnej może niskie,
    ale dzięki temu, że mają jakieś wymyślone zachodnie normy gdzieś,
    niesamowicie się rozwijają, powstają nowe rzeczy i są teraz takim
    tygrysem, jakim są.
    A my się sramy z takim czy innym prawem autorskim, patentami itd. i tyle
    z tego jest, że jesteśmy chińczykami europy, ale tylko pod katem
    wykorzystywania taniej siły roboczej.

    Nie mówię, że prawo autorskie i patentowe powinno być zupełnie
    zniesione, ale obecny świat w tej kwestii zabrnął moim zdaniem
    zdecydowanie za daleko i sam siebie blokuje.

    Pzdr
    --
    /__/_* /