  • Data: 2017-08-29 08:07:22
    Temat: Re: Co tu poszło nie tak?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 07:30:00 UTC+2 użytkownik A S napisał:
> [...]
    para wodna kondensująca w wodę zmienia objętosc tysiąckrotnie. A to daje prąd
    wstępujący... bez zstępującego.

    > Ostroznie z ta siekerka Budyniu. Chodzi mi o to, ze prad wstepujacy
    > na wielkim obszarze dzieli sie na podprady wstepujace jeszcze ostrzej
    > i podprady zstepujace. Zrób sobie kawe z mlekiem, kożuch daj psu
    > i wyjdz na zimny taras, aby konwekcja miedzy dnem a powierzchnia
    > mocno mieszala. Zobaczysz kilka obszarów - komórek B.

    w kawie kondensacja nie zachodzi a o niej wspomniałeś :) Ale niewazne, w tej dyskusji
    tak jeżdzicie dookoła ze wszystko sie zmiesci. Ale, ale: jesli rozwazacie wpływ
    elektormagnetyzmu weźcie na szybko sprawdzcie jakie sily mogą dac zjawiska
    magnetyczne, a jakie siła coriolisa. Moze sie okazac ze to wiele rzedów wielkosci
    różnica co wlasciwie wykluczy zjawisko jako przyczyne ruchu obrotowego.

    b.