  • Data: 2017-08-29 08:11:15
    Temat: Re: Co tu poszło nie tak?
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-28 14:18, Tornad pisze:
    > Jeszcze dwa zdanie natemat Zimskiego pola magnetycznego. jasres w bledzie
    twierdzac, ze skladow pionow pola magnetycznego na powierzchni ziemi jest mala ha
    dominuje skladowa pozioma. czyli to co wskazuje kompas. Na biegunach
    > magnetycznych inklinacja jest rowna 90 stopni. Na rowniku zero, czyli nie ma
    > składowej pionowej. Na szerokościach posrednicj linie sil pola magnetycznego ze
    > wzrostem szerokości geograficznej czyli im dalaj na polnoc - wzrastają. Dla

    Nie do konca podoba mi sie to szukanie pionowego pola,
    ale jakbys mógl sprawdzic w swojej ewidencji tornad:
    czy jest jakas na oko statystyka w pochylaniu sie schodzacego
    z chmury wiru? Pasowałoby gdyby pierwszy wir chylil sie na północ
    lub południe i nie na wschód lub zachód. To byłby Twój efekt dynama

    Bedzie to trudne - na zdjeciach nie ma zaznaczonych kierunków

    pozdro
    --
    A S