    Subject: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <n39iah$rta$1@dont-email.me> <n39qrs$u8l$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <d...@g...com>
    <565ac82e$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 29 Nov 2015 12:29:57 +0100

    W dniu 2015-11-29 o 11:13, Budyń pisze:
> [...]
    nieruchomosci spada, aby mogli to kupic ci którym sie taki zestaw nie podoba - ale
    za niższą cene.
    > mieszkaja i kupują tam domy tam ludzie "którym sie taki styl podoba".
    > Wymyslesz niezbyt wiarygodny argumenty i znów budujesz na tym narracje. Zatem -
    nie, nie wzroscie. Jeden góralski na takim osiedlu zepsuje urbanistyke jaka by ona
    nie była.

    > ja tylko zauwazam ze osiedle moze być ładne - a może być tez brzydkie. I są zasady
    naukowe które mają urbanisci wiec moze pozwolic im dzialac. Oni nie okreslają bardzo
    szczegółowych zasad tylko dosc ogólne - ot kwestia postępu -mozemy mieszkac w ładym
    osiedlu zamiast w brzydkim - kosztem pewnego ograniczenia wolnosci. Dokladnie taka
    sama zasada jak z obowiązkiem posiadania instalacji w budynku -to przeciez obowiazek
    - bedziesz też protestował?

    Też będę dyskutował. Np. dlaczego prawo narzuca, że w domu musi być
    instalacja elektryczna czy wodna?
    Może ja wolę siedzieć przy świetle świecy, a wodę nosić w wiaderku.

    > Nudzisz. Masz antykoscielne fobie.

    No tak. Ośmieliłem się skrytykować to już jestem wróg, którego należy
    atakować.
    Jak myślisz dlaczego mam taki, a nie inny stosunek?
    Wiesz nikt nigdy poza fanatykami kościelnymi nie powiedział mi, że
    jestem nikim, że jestem gorszym zwierzęciem od psa czy kota, tylko
    dlatego, że nie wyznaję ich wiary.
    Niestety często się spotykam z takimi stwierdzeniami i nie mogę przejść
    obok nich obojętnie.

    > Narzuca innym swoje poglądy lewactwo - tego to nie widzisz, ale w kosciół warto
    zawsze kopnąć, niezależnie od sensu.
    > Chcesz o kosciele - prosze, jako katol zawsze jestem w gotowosci wyjasniac ale tez
    i prostowac bzdury.

    Bzdura. Znam wiele takich domów, które stoją pomiędzy nudnymi domami na
    nudnych osiedlach i wsiach, stanowiąc jedyne walory tych miejsc jak
    przysłowiowe "rodzynki w cieście".

    > ja nie. Nie jestem specjalistą od nieruchomosci. Jako korwinista powinienes
    wiedziec ze to powinni oceniac fachowcy.

    Oceniać co? Moje doznania estetyczne i mój gust, które są moją,
    indywidualną cechą?
    Chyba raczysz sobie żartować?