  • Data: 2015-12-01 16:23:01
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-30 o 11:13, Budyń pisze:
> [...]
    Bo chcesz żeby był energooszczędny, tani...
    > czy w ogóle potraficie prowadzic dyskusje patrząc nieco dalej niż koniec własnego
    nosa? Co ma wspólnego moja budowa z ogólnym pogladem na budownictwo i ład
    przestrzenny?

    ROTFL
    To właśnie Ty patrzysz na czubek swojego nosa.
    Co ma Twoja budowla z ogólnym poglądem na budownictwo i ład
    przestrzenny. Ma tyle samo co każda inna budowa.
    Dlaczego wymagasz od innych budowania estetycznego i to jeszcze pod
    przymusem, a samemu uważasz, że Ciebie to nie dotyczy?
    Myślisz, że w ten sposób cudzym kosztem w trybie nakazowym podniesiesz
    wartość swojej budy? :)