  • Data: 2020-08-08 18:51:06
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Co jest w nich fajnego? Ja lubię jak mi do domu przywiozą
    > i nie trzeba nigdzie jeździć. Teraz przeważnie i tak ktoś
    > jest w domu cały czas, ale nawet jak nie, to wszyscy lokalni
    > kurierzy wiedzą gdzie wrzucać.

    Ograniczają kontakt z ludźmi, co w czasach zarazy jest nie bez
    znaczenia. Poza tym nie trzeba w domu na kuriera czatować. Tak, też mam
    zaprzyjaźnionych już kurierów, którzy potrafią dzwonić do mnie, kiedy
    mnie miną, z pretensją: "A co to, pani gdzieś jedzie? A ja paczkę pani
    wiozę!" Wiedzą, gdzie ją rzucić, jak nikogo nie ma, ale to zawsze jest
    działanie nie do końca lege artis. Paczkomat jest pewniejszy. A
    największa jego zaleta, że nawet w niedzielę może się zapełnić. I nadać
    zwrot można też łatwiej.

    Ewa