  • Data: 2020-08-14 02:46:41
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-08-13, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Nieustanie potrzebne. No i na szczęście dla niektórych jest
    > "bezinwestycyjne" -- miło jest nie musieć wstydzić się za granicą
    > swojej narodowości. A ja czuję wdzięczność. Bo jak gdieś pojadę,
    > to i mnie jest łatwiej, gdy ktoś przede mną dał sie poznać.

    Zagadnienie pokrewne: Czy wspólczesne pokolenia, te niepamiętające już
    komunizmu mają nadal typowe kompleksy ludzi tamtych czasów (ten lepszy
    Zachód)? Powiedzmy pokolenie urodzone po 1990r? Łapię się na tym, że sam
    mam nadal takie kompleksy, a pamiętam jak ćwierć wieku temu wkurzyłem
    się w Holandii na Bogu ducha winnego pana z banku, który próbował mi
    wytłumaczyc działanie karty do bankomatu.

    --
    Marcin