eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCo zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą? › Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
  • Data: 2018-05-05 20:31:36
    Temat: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 maja 2018 20:20:20 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Ile tego xps-eps ma pod płytą?
    >
    > Jak grube wylewki na tych 12cm styropianu?

    Patrząc od dołu:
    - chudziak 10cm
    - 5cm xps
    - folia PE
    - 20cm xps w strefie brzegowej szer. 1m
    - folia PE
    - płyta 25cm
    - 12 cm EPS
    - wylewka 4cm (ale to raczej do zmiany, bo ma być podłogówka)
    - panele czy inne cośtamy

    Trochę się machnąłem, myślałem że wszędzie 20 cm grubości pod płytą,
    ale to tylko w warstwie brzegowej. Tak czy siak pytanie pozostaje,
    póki co jeszcze budowa się nie zaczęła, można kombinować.
    Może dać 5cm więcej XPS a wywalić ten EPS? O ile się da.
    Aha, powierzchnia płyty prawie równa 100m2.

    L.