    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Co zrobić z "energooszczędną"?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Tue, 18 Jan 2011 18:28:43 +0100

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 15:34:57 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Ile rzeczy kupujesz, by mieć z tym problem?
    >
    > Bo ja raz na miesiąc wyrzucam wszystko z portfela, zakupy spożywcze i inne
    > trafiają do niszczarki, a reszta do koperty z danym rokiem, wpiętej do
    > segregatora z fakturami. Ciuchy, drobne AGD, itp. Koperta nie zdąży
    > spuchnąć zanim zacznę kolejną.

    Ciuchy, buty, drobne i duże AGD - trzymam wszystkie paragony. No ale
    litości, nie żarówki, z którymi na tym samym paragonie jest np ziemia
    ogrodnicza, masło, jajka oraz pasta do zębów i 560 różnych innych. Niedługo
    to każą kolekcjonować paragony od papieru toaletowego, zeby te "środki"
    zwracać, bo klejone toksycznym klejem :->

    > Nie rozumiem tej manii wyrzucania wszytkiego jak leci. A później jest
    > płacz.

    Ale kto tu płacze? Ostatnie impulsy wyrzutów sumienia się odezwały we mnie.
    Następnymn razem ich nie będzie - nawet jeśli dostanę w prezencie
    "energooszczędną". to od razu do zwykłych śmieci wywalę, zanim się spali..

    > Jest na paragonie.

    "Oczywiscie, że zgubiła - nie zbiera paragonów od byle giewna"

    > Sposób jest do dupy, przyznaję.

    No. I dlatego w "mojej" rzece wesolutko pływają potłuczone
    "energooszczędne", osiadą potem na łąkach, dziś zalanych. Bo przeciętny
    Polak nie ma takich problemów z dupnymi decyzjami ekologów, jak ja :-(