    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.rec.dom
    Subject: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Date: Wed, 25 Feb 2015 23:39:01 -0600

    "@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:mcm8d8$arb$1@node2.news.atman.pl...

    > Ty tak na powaznie ?
    > Pierwszy lepszy link z google:
    > https://marucha.wordpress.com/2014/03/06/zwiazek-szc
    zepien-z-autyzmem-udowodniony/

    Gajowego Maruchę cytujesz? I sugerujesz to na poważnie? :-)

    > Chcesz skonfrontowac z rzetelna, praktyczna wiedza ? Skonsultuj sie wiec z
    > neurologami ze szpitala Jana Pawla II w Krakowie, oddzial neurologii i
    > neuroinfekcji dzieciecej, a nie podpieraj sie wiecznie wikipedia, bo to
    > jest tak naprawde kompromitacja dla wiedzy.

    Gdzie tu widzisz jaką wikipedię?

> [...]
    >
    > Rozumiem, ze celowo pominales ten fragment mojej wypowiedzi, w ktorym
    > pisze, ze od 4 lat sami lekarze nie chca wziac odpowiedzialnosci za
    > "odblokowanie" szczepien u mojego dziecka ? :) Sanepid tez juz mnie nie
    > sciga :)
    > Masz na to jakas teorie ?
    > Bo ja mam. W dodatku oparta nie tylko na moich przemysleniach, ale tez na
    > informacjach od lekarzy (w tym neurologow), ktorzy mimo "braku
    > przeciwskazan" nie odwazyli sie cofnac zakazu szczepien - wydanego nota
    > bene ad hoc i niepotrzebnie, bowiem diagnoza jak sie okazalo, nie miala

    Ugrzęzłaś w biurokracji i papierkologii.
    Doszukujesz się zbyt wiele w braku cofnięcia zakazu.

    > Widzisz, kiedy ja sie pomyle w swojej pracy zawodowej, to nie naraze
    > niczyjego zdrowia i zycia.
    > A jezeli juz sie pomyle i naraze pracodawce na szkody, to poniose
    > konsekwencje.
    > Dokladnie odwrotnie jest w przypadku koncernow farmaceutycznych
    > produkujacych szczepionki i lekarzy, ktorzy je zalecaja i podaja.

    Nie jest odwrotnie - tak jak i Ty poniosą jakieś nieokreslone bliżej
    konsekwencje.