  • Data: 2015-02-26 15:11:32
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-26 o 10:27, Budzik pisze:
    > Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > Hmm, ale to wypadałoby bć konsekwentnym.
    > Czyli jak natura to natura - rezygnujemy z lekarzy, lekarstw, prądu,
    > sklepów.

    To nie jest kwestia religii czy konserwatyzmu, tylko życie,
    panie, życie.

    Są ludzie, którzy w danym konkretnym problemie są w stanie
    mi pomóc, są tacy, którzy mi pomimo szczerych chęci nie pomogą
    i są tacy, którzy pomogą, ale mnie na tę pomoc nie stać.
    Są i tacy, którzy wiele wezmą a mi zaszkodzą, zamiast pomóc.

    Konkretnie co do szczepionek, to jest to kalkulacja
    wewnątrz-rodzinna i genetyczna. Są ludzie wrażliwi na szczepionki
    i mniej wrażliwi. Są ludzie wrażliwi na choroby i mniej wrażliwi.

    Ja mam swoje słabości i siły, żona ma swoje a dzieci
    mają kompozycję. Kroimy pod siebie.
    Mój syn źle reaguje na chemię gospodarczą, skóra
    schodzi mu z rąk jak umyje je zwykłym mydłem,
    moja córka takich problemów nie ma. Żona ciężko
    choruje po szczepieniach na grypę, mnie tylko trochę
    telepie - więc się nie szczepimy. Mamy lepszy sposób
    - jemy dużo taniej witaminy C (kwas L-askorbinowy)
    z Chin - firma StanLab sprowadza. Wychodzi dużo taniej,
    niż tabletki w aptece. Jak się coś dzieje
    to bierzemy końskie dawki (których zgodnie z tym
    co piszą np. na Wikipedii brać nie powinniśmy, ale gdzie
    indziej piszą, że ...) i to realnie działa.
    W ciągu roku moja rodzinka zjadła 1kg, niebawem
    osiągniemy 2kg.

    Jeśli szukasz tu ideologicznej konsekwencji, to jej
    nie znajdziesz. Chyba, że jest to ideologia "obserwuj,
    zdobywaj wiedzę, ostrożnie sprawdzaj/ufaj i stosuj,
    jeśli przynosi pozytywy".