  • Data: 2015-03-02 20:51:01
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ale nie ze 100 tys. do kilku z ROKU NA ROK, lecz na przestrzeni LAT -
    > a to jest wygasanie epidemii w sposób naturalny.

    Oczywiście ze na przestrzeni lat.
    To chyba nic dziwnego, skro szczepi sie tylko czesc populacji...

    > A ILE?

    A ile razy trzeba ci powtarzac?
    Andrzej podawał ze bodaj 94-97%

    > Dawaj ich dokumentację medyczną, w której to stoi.

    To ty masz dostep do znajomego lekarza to dawaj ze były szczepione.
    Ja znalazłem tylko informację ze nie były. Czy gdzies podano ze byly
    szczepione? Czy znowu Macierewiczujesz?
    Ale nawet gdyby były to zachorowanie jest przeciez mozliwe. Jest po prostu
    duzo mniej prawdopodobne.