  • Data: 2015-03-06 09:20:10
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...com> napisał(a):

    >Swoją droga jakim trzeba być odmóżdżonym kretynem, żeby argumentować
    >"jakiś rząd prawie 100 lat temu zrobił coś złego, więc wszystko co robią
    >jakiekolwiek rządy jest złe"...

    Andrzej.
    Generalnie jest. Cala historia ludzkosci jest kiepska, zepsuta i nacechowana wojnami,
    intrygmi
    i zabojstwami. Odwracajac twojego odmozdzonego kretyna mozna zadac pytanie -
    jak trzeba byc naiwnym, zeby wierzyc, ze dzis jest inaczej? Dlaczego mialoby byc
    inaczej?
    O ile wiem ludzi jeszcze nie modyfikuje sie genetycznie przy narodzinach, wiec dalej
    wykazuja nienawisc, zlosc, pożądanie, zdrady, chciwosc itd. Wiezienia caly czas nie
    sa
    puste. Czy mam zalozyc, ze przestepczosc dotyczy tylko nizszych warstw, a tam na
    gorze
    sa sami nieskazitelni wybrancy i ludzie idealni bez wad?

    Swiat nie jest zero-jedynkowy, ani bialy ani czarny, jest po prosru szary - i tu i
    tam jest wiele
    dobra, ale i zla. Tyle, ze ja nie rozdzielam tego na bialy tu czarny tam, bo takiej
    granicy na pewno
    nie ma. A takie podejscie do zycia pozwala mi na przyjrzenie sie nawet najbardziej
    fantastycznym
    podejrzeniom, co nie oznacza, ze automatycznie zaczynam w to wierzyc. Ty zdaje sie
    odrzucasz
    wszystko tylko dlatego, ze o tym nie slyszales, nie znasz tematu lub po prostu na
    dzien dobry wydaje
    ci sie, ze to debilizm. Moim zdaniem to blad.
    Mialem kiedys taka sytucje w robocie, gdzie wszyscy jak jeden maz twierdzili, ze to
    niemozliwe
    zeby na gorze robilie takie waly. Nie wnikajac w szczegoly o co chodzilo, ja i
    jeszcze
    jeden koles stwierdzilismy, ze jednak cos rzeczywiscie moze byc na rzeczy. Przez
    prawie rok
    przygladalismy sie sprawie (a sam mialem jak inni duze watpliwosci i chwile
    watpliwosci), ale
    powoli, w miare zainteresowania sie tematem wszystko coraz bardziej sie zazebialo i
    koniec
    koncow zdobylismy sadowy dowod
    Dzis ta firma nie istnieje, poszlo prawie na noze, ale ludzia na szczescie swoje
    pieniadze odzykali
    co do zlotowki. Do dzis jak spotykam ktoregos z nich to nam serdecznie dziekuja, ze
    nie dalismy sie
    zakladowemu otumanieniu. To tylko utwierdza mnie, zeby uwazniej i nie bezkrytycznie
    przygladac sie
    temu co sie wokol mnie dzieje.

    To przyklad ktory nie dowodzi, ze watkowe szczepionki umyslnie sa psute (chociaz na
    pewno z braku
    wiedzy sa niedoskonale), ale ze nie mozesz zakladac, ze kazda inna teoria niz
    medialnie propagowana
    jest od razu oszolomstwem. Moze jest moze nie jest, ale czasami warto sie nad czyms
    glebiej
    pochylic a nie odrzucac tylko dlatego, ze stoi to w opozycji do tego co w fakcie
    napisali. Kiedys
    Kopernika tez uwazano za oszoloma i bluznierce, zreszta takich przykladow ludzi,
    ktorzy stawali pod
    prad a potem okazywalo sie, ze maja racje, bylo calkiem sporo. A w dzisiejszych
    czasach wszystko
    jest juz cacy i ludzie juz nie klamia i nie knuja intryg? Polecam jak nie ogladales
    http://www.filmweb.pl/film/Układ+zamknięty-2013-6351
    69 ?

    Tyle mam w tym temacie bo ten watek to jedno wielkie bagno.