  • Data: 2011-01-05 22:14:02
    Temat: Re: Cuda Cuda.
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ig2kil$dnu$1@news2.ipartners.pl...
    > Google skarbnica wiedzy.
    > Tam wyczytałeś o zgrzewaniu elektrooporowym ale nie doczytałeś że
    > zgrzewanie polega na rozgrzewaniu grzałka elektryczną umieszczoną
    > kształtce która nadtapia PE i doprowadza do połączenia zgrzewanego rur z
    > kształtkami.

    I co - to jest metoda ogrzewania budynku czy łączenia materiałów?
    Ja wiem na czym polega zgrzewanie i wiem o tym ze nie ma nic wspólnego z
    ogrzewaniem budynków. Piszemy na grupe budowlaną i używamy w miarę
    mozliwosci języka technicznego a nie jakies poezji i wymyslania nowych
    określeń na istniejące, porządnie nazwane urzadzenia.
    Więc nie bedziemy ogrzewać budynku elektrooporowo tylko elektrycznie
    akumulacyjnie czy tam podłogowo itp

    b.