  • Data: 2011-01-06 11:23:57
    Temat: Re: Cuda Cuda.
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Sty, 15:20, "4CX250" <taunusmtv@po ta. onet.pl> wrote:

    > Zauwa e z takimi ocieplonymi murami ja on ja grzej c gazem zszed bym
    > rocznie do 1500z a nie sezonowo jak napisa e .
    > Facet si wyjeleni z pompa e mi o.

    Nie wiem czemu ale mam wrazenie, ze Ty mieszkasz gdzies blizej rownika
    niz w Polsce :) Tylko Tobie wychodza wysokie uzyski na solarach w
    zimie, tylko Ty potrafisz zejsc z ogrzewaniem do 1500 pln / rok
    (podczas gdy chocby obiektywny Maniek zaplacil na samym poczatku zimy
    900 pln) itp. Chopie opatentuj pomysly jakie masz w tym swoim domu i
    bedziesz bogaty! :D Chyba nawet Kris palacy tanim drewnem od
    nadlesnictwa placi wiecej za ogrzewanie niz Ty gazem ;)

    A co do tabelki - wiekszosc tych userow grzeje pierwszy sezon,
    pierwszy raz, w "mokrym" domu, dopiero sie uczac wykorzystywac II
    taryfe etc :) Tak czy inaczej dla mnie nawet te 2700 pln / rok daje
    220 pln / m-c, dla mnie super - moze byc :D Moi rodzice placa wiecej
    za 60m2 w bloku :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.