  • Data: 2015-09-10 11:28:50
    Temat: Re: Ćwierć-inteligentny dom, PLC, ladder programming
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem co chcialbys wiedziec :)
    dlamnie arduino to sterownik. stary laptop (notebook) bez ekranu to
    oszczędne i tanie PC. Rasberry - coś dokładnie po środku. łączące wady i
    zalety. Tyle że moim zdaniem zalet jest dużo mniej.

    > Jednorazowo ustawilem sobie startową karte pamieci tak skonfigurowaną jak mi
    pasuje, za zdalnym dostepem itp i potem robie klona
    czyli łatwo przenosi się soft. fajnie. tylko że ja po naprawdę krótkim
    okresie "zabawy" z arduino które ma USB, chcę kupować arduino bez usb,
    bo po zakończeniu testów oprogramowania programuję je jeden raz w jego
    życiu...

    > Najwiecej sie nadlubie przy robieniu obudowy i łączeniu podzespolów.
    to jest oczywiste. Prosto to wygląda na schemacie, a płytka plus 2
    czunjniki i 2 diody to już jest naście kabli. :)

    > Cena - kosztuje 100zł, jako impreza jednorazowa nie jest drogi.
    100 za wszystko czy za samo rasbery?

    ToMasz