    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ćwierć-inteligentny dom, PLC, ladder programming
    Date: Thu, 10 Sep 2015 11:28:50 +0200
    <msnl5e$3qi$1@dont-email.me> <msoe4q$3a2$1@adenine.netfront.net>
    <55efc762$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <55eff60f$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <55f04bb4$0$8382$65785112@news.neostrada.pl> <mspu83$26g$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <msq8gj$e01$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>

    > nie wiem co chcialbys wiedziec :)
    dlamnie arduino to sterownik. stary laptop (notebook) bez ekranu to
    oszczędne i tanie PC. Rasberry - coś dokładnie po środku. łączące wady i
    zalety. Tyle że moim zdaniem zalet jest dużo mniej.

    > Jednorazowo ustawilem sobie startową karte pamieci tak skonfigurowaną jak mi
    pasuje, za zdalnym dostepem itp i potem robie klona
    czyli łatwo przenosi się soft. fajnie. tylko że ja po naprawdę krótkim
    okresie "zabawy" z arduino które ma USB, chcę kupować arduino bez usb,
    bo po zakończeniu testów oprogramowania programuję je jeden raz w jego
    życiu...

    > Najwiecej sie nadlubie przy robieniu obudowy i łączeniu podzespolów.
    to jest oczywiste. Prosto to wygląda na schemacie, a płytka plus 2
    czunjniki i 2 diody to już jest naście kabli. :)

    > Cena - kosztuje 100zł, jako impreza jednorazowa nie jest drogi.
    100 za wszystko czy za samo rasbery?

    ToMasz