  • Data: 2021-03-21 10:21:05
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2021 o 23:07, Majka pisze:
    > Super, tego chcę.
    MAjka, robią Cię w bambuko, a Ty bijesz brawo. sprawdziłaś ile kosztuje
    zagotowanie litra wody na indukcji, a ile na gazie? Zapytałaś się pani
    którą widzisz w lusterku, jak to jest że zupa ma być grzana prądem a
    chałupa gazem? Nie ufaj ludziom którzy podają zalety ukrywają wady. Nie
    ufaj opiniom bez argumentów. Przestań się jarać tym że wreszcie skończy
    się węgiel/pellet, a zacznij myśleć jakie problemy może przynieść
    planowane właśnie rozwiązanie.

    ToMasz

    tak na szybko
    https://www.euro.com.pl/artykuly/wszystkie/artykul-t
    aniej-gotowac-wode-na-gazie-czy-w-czajniku-elektrycz
    nym-odpowiadamy.bhtml