    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 21 Mar 2021 10:47:50 +0100

    W dniu 2021-03-21 o 10:11, ToMasz pisze:

    > jak zwykle użytkownik, największa wiedza, i .... nie ważne. spróbujmy
    > jej pomóc.
    > moja propozycja termet 2f, 20kw za 3 tyś.
    > podaj swoją propozycję, cenę i argumenty uzasadniające wydatek
    > ToMasz

    Ja już podałem swoje propozycje i nie mam zamiaru się powtarzać. Nie mój
    problem, że nie umiesz czytać lub też leń Ci nie pozwala aby przeczytać
    co ja napisałem. Nie wiem czy mam traktować teksty "jak zwykle
    użytkownik, największa wiedza, i ...." jako pochwałę czy jako obelgę.
    Mam sporą wiedzę w tym temacie i niewiele osób na tej grupie może się ze
    mną równać. Z wieloma markami kotłów miałem do czynienia i potrafię
    wymienić zarówno ich zalety jak i wady.

    Jeżeli chodzi o autorkę/autora tematu to wybierze co chce. Zwłaszcza, że
    posiada doświadczenie w nieruchomościach i swoją wiedzę także ma. Ty zaś
    natomiast na siłę wciskasz tego Termeta Silvera i traktujesz tak jakby
    nie było żadnej innej alternatywy. Nie bierzesz pod uwagę rodzaju i typu
    instalacji oraz jakie problemy mogą dyskwalifikować taki czy inny kocioł.

    Oczywiście jakby ktoś budował nową instalację, zwłaszcza plastikową to
    jak najbardziej można polecić Termeta Silvera, ale tutaj dyskutujemy o
    starej instalacji, zabrudzonej korozją z kotła węglowego, gdzie
    żywotność takiego Termeta jest mocno ograniczona, a głupie zapchanie
    filtra może doprowadzić do zniszczenia wymiennika ciepła, którego nie
    opłaca się wymieniać ze względu na koszty.