  • Data: 2021-03-21 14:31:46
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan ToMasz napisał:

    > MAjka, robią Cię w bambuko, a Ty bijesz brawo. sprawdziłaś ile
    > kosztuje zagotowanie litra wody na indukcji, a ile na gazie?

    Mam kuchenkę gazową, ale wodę gotuję w bezprzewodowym czajniku
    elektrycznym. Gdybym miał indukcyjną, tak samo bym się zabierał
    do robienia herbaty. To wynika z wygody, a nie z liczenia kosztów.
    Dzisiaj już nawet poznaniacy pozbyli się czajników stawianych na
    kuchni.

    > Zapytałaś się pani którą widzisz w lusterku, jak to jest że zupa
    > ma być grzana prądem a chałupa gazem?

    Kogo zapytać, dlaczego zupa ma być grzana gazem, a piernik pieczony
    prądem? Większość sprzedawanych dzisiaj kuchenek gazowych ma piekarnik
    elektryczny.

    > Nie ufaj ludziom którzy podają zalety ukrywają wady. Nie ufaj
    > opiniom bez argumentów. Przestań się jarać tym że wreszcie skończy
    > się węgiel/pellet, a zacznij myśleć jakie problemy może przynieść
    > planowane właśnie rozwiązanie.

    No właśnie, sam bym chętnie poczytał uargumentowane opinie na temat
    tego, jakie problemy by mi zniknęły, gdybym skończył z gazem, a zaczął
    z węglem/pelletem.

    --
    Jarek