  • Data: 2021-03-28 20:35:57
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 28 marca 2021 o 18:48:36 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Jesteś pewien, że to malutkie naczynie wystarczy akurat dla jej
    > instalacji? Ja rozumiem, nowa instalacja z cienkimi rurkami w takiej
    > dziupli jak twoja, trzy grzejniki, bez zasobnika CWU, ale nie odważyłbym
    > się z góry zrobić założeń, że wbudowane naczynie o pojemności 6 litrów
    > wystarczy w przypadku jej instalacji i raczej jest bardziej
    > prawdopodobne, że trzeba będzie dołożyć naczynie do instalacji. Sama
    > zainteresowana z resztą napisała, że obecna instalacja posiada dość duży
    > baniak. Uważasz, że ktoś bezmyślnie powiesił taki duży baniak?

    A sprawdziłeś powyzej jakiej pojemności instalacji producent zaleca dodatkowe
    naczynie?
    Nie sprawdziłęś boś teoretyk a z praktyki nie wiesz

    > Tobie jak widać nie przeszkadza to ubliżać innym, bo ty uruchomiłeś
    > szklaną kulę i już wiesz ile wody krąży w jej instalacji.

    W którym miejscu Tobir ubliżyłem(cytat/link)?

    > Pajacyku, tu nie piszemy o twojej skromnej dziupli zwanej mieszkaniem,
    > ale o domu z istniejącą instalacją CO w której krąży bliżej nieokreślona
    > ilość wody. Ile tej wody tam jest? Ty wiesz? Bo ja nie.

    To skoro nie wiesz ile tam jest wody to czemu piszesz bzdury o konieczności
    dodatkowego naczynka i innych pierdół za 5 stów"

    Takie rady sa szkodliwe dla inwestora a szczególnie dla jego portfela

    > Jak widać nie
    > jestem wszechwiedzącym pajacykiem Krisem, którego głupota daje mu prawo
    > obrażać interlokutorów i dyskredytować ludzi, którzy "zjedli na tym zęby".
    Doczytałes już kiedy wymagane jest dodatkowe naczynie dla kotłów termeta?
    I dlaczego w dyskusji jesteś agresywny i obrazasz rozmówców(często się to Tobie
    zdarza ostatnio)?

    > A co z rozszerzalnością temperaturową wody w grzejnikach, kiedy zostaną
    > zamknięte zawory przy kotle?
    A co producent kotła na to?
    A rozszerzalność temperaturowa wody jak sama nazwa mówi związane jest z jej
    temperatura. A skoro zawory przy kotle zamkni ete to temperatura rośnie od czego

    > Ja zawsze dodaję dodatkowy zawór bezpieczeństwa na instalacji, który w
    > tej sytuacji chroni instalację. Masz już koszt ok. 50zł.
    Za chwilę dopiszesz kolejne elementy i już inwestor 5 stówek niepotrzebnie w plecy

    > A odpowietrzniki? Skąd wiesz czy akurat wystarczy tylko odciąć rurę i ją
    > zaślepić? Znasz tą instalację? Znów skorzystałeś ze szklanej kuli, czy
    > miałeś jakieś schizofreniczne zwidy?

    A Ty z czego korzystałeś? I po co chamskie odzywki w dyskusji używasz?

    > Poza tym dlaczego zakładasz, że to musi być Termet? Może akurat jakiś
    > kocioł modernizacyjny, który będzie setki razy lepszą decyzją od Termeta.

    Zdaje mi się ze dyskutujemy o acv vs termet więc nie rozmydaj
    A nawet jak to będzie kocioł modernizacyjny to zmiana instalacji z=otwartej na
    zamknięta to wywalenie naczynka i zaślepienie rury.

    > Bo w konfrontacji z takim chamem i pajacem jak ty inaczej się nie da.

    A może inaczej nie potrafisz?
    Ostatnie Twoje dyskusje tak niestety wyglądają