  • Data: 2021-03-28 21:20:25
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 28 marca 2021 o 10:50:09 UTC+2 ToMasz napisał(a):

    > Mam pytanie TYLKO do Majki. Swój problem możesz spokojnie ogarnąć kotłem
    > 2f (za 3500zł). PRzestałem czytać wątek, bo nie potrafię się doszukać
    > argumentów. Czy nie chcesz dwufunkcyjnego bo tak, (szanuję) czy ktoś
    > przedstawił jakieś _logiczne_ argumenty uzasadniające wyższy wydatek na
    > 1F, zasobnik i cały ten bajzel?

    Hej, odpowiadam samodzielnie, ja=Majka:
    Weszłam tutaj, bo się nie znam. czeka mnie wymiana w tym roku. Chcę aktywnie
    uczestniczyć w wymianie pieca, przynajmniej wiedzą - orientować się. dlatego pytam
    was wszystkich.
    Z początku wydawało mi się, że będzie moje potrzeby spełniał kocił 1F. Czytam kolejne
    wątki, argumenty, dyskusje, racje, wyliczenia i ... czym głębiej w las, tym ciemniej.
    1F czy 2F... chcę wybrać dobrze, nie chcę dac sobie wcisnąć tego, co być może ktoś
    będzie próbował mi wcisnąć.
    Chciałbym, że kocioł mnie nie zrujnował kosztami paliwa (gazu), dlatego jednocześnie
    jestem w stanie pogodzić się z wyższą ceną zakupu, jeśli późniejszy spokój wynikający
    z droższego zakupu będzie trwał dłużej.
    Chciałabym, żeby z kotłów 1F/2F pracował u mnie ten, który mniej spali jednostek gazu
    na jednostkę wytworzonego ciepła, żeby to był kocioł cichszy niż głośniejszy,
    trwalszy niż mniej trwały.

    Pozdrawiam z ciemnego lasu,
    Majka