  • Data: 2010-12-22 10:47:35
    Temat: Re: Czujnik nie chce wejsc do peszla
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Przeciez na odbiorach nikt niczego nie sprawdza. Odbior to tylko
    > formalnosc taka;))
    > Teoria teoria a zycie swoje;)

    Formalnosc, formalnoscia, ale ktos pod tym sie musi podpisac i pieczatke
    postawic. W urzedzie urzednik jest w miare kryty, bo on nie jest mistrzem
    kominiarski, ani inzynierem elektrykiem i sprawdzic moze tylko czy panowie
    uprawnienia maja aktualne i czy w ogóle maja te uprawnienia. Natomiast
    elektryk odpowiada za instalacje wlasna glowa.
    Wiem jak wyglada praktyka - sam poprosilem kumpla o odebranie mojej
    instalacji i wykonanie pomiarów, to mi powiedzial, ze ma gotowe szablony w
    excelu i zaraz to w biurze zalatwimy, on nie ma czasu zeby jezdzic. Nie
    rozumiem takiego podejscia do tematu.

    --
    Bartek