eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy Urząd Gminy może zabrać pas ziemi z wąskiej działki › Re: Czy Urząd Gminy może zabrać pas ziemi z wąskiej działki
  • Data: 2011-11-29 12:46:53
    Temat: Re: Czy Urząd Gminy może zabrać pas ziemi z wąskiej działki
    Od: Andrzej <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od kogo si dowiedzia e ?
    Obecnie jest to zwykła utwardzona kamienna droga. Teraz miał być na
    tym położony aswalt. Nie zrobili tego bo wyszły jakieś problemy z
    wodociągiem i właśnie w międzyczasie powstał pomysł, żeby ta dorgę
    poszerzyć, bo powyżej mojej posesji sa jeszcze inne działki budowlane,
    w tym kilka działek zastępcy wójta.

    > Dlaczego by to oznacza o, zw aszcza skoro po drugiej stronie s jakie
    > puste dzia ki?
    Po drugiej stronie nie ma pustych działek, też sa wybudowane domy,
    tylko stoją one na dużych działkach.

    > Mo e to po prostu plotka...
    >
    > Tak jak np. w mojej okolicy w jednym domu rzekomo by a "krwawa a nia",
    > a tak na prawd by tylko ma y po ar...
    Myśle, że to nie jest plotka i to bedzie kwestia czasu kiedy oni to
    zrealizuja.

    Interesuje mnie odszkodowanie, jakie mógłbym uzyskać za obniżenie
    wartości mojego domu. Myślicie że jest to realne? Jak czytam o
    odszkodowaniach za wywłaszczenie ziemi to nie wyglada to różowo. Bo
    potencjalnie, gdybym po obcieciu mojej działki chciał sprzedac dom to
    byłby on nieatrakcyjny i żeby go sprzedać musiał bym w znacznym
    stopniu obniżyć cenę. Bo jeśli teraz wziałbym z niego (po wykończeniu)
    350 tys to ile mógłbym później za niego uzyskać?