  • Data: 2010-09-01 15:44:02
    Temat: Re: Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?
    Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na samych "dziwakach" nie ujedziesz.

    Właśnie straciłem rozpęd.Już nie daję ogłoszeń do gazety,wychodzi 3000zł
    rocznie.Zabawa z dziwacznymi roślinami,to sama przyjemność,a uprawa kilkunastu
    takich samych drzew,to obżarstwo.
    Moje nowe odkrycie,to szałwia czerwonokorzeniowa.Nalewka na korzeniach
    leczy z alkoholizmu.Walnie się kielonka i już się chce następnego,co raz mniej.
    Po zażyciu drugiego,bronię się przed trzecim.Straszliwe zielsko.
    Pozdrawiam.mirzan.przerażony.