  • Data: 2012-05-27 12:09:25
    Temat: Re: Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d2e99f6c-a9c9-402a-b5e5-ac97f1affedc@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 27 maja 2012 07:32:53 UTC+2 użytkownik dorato napisał:
    Ok Te pojemniki, z napisami do jakich odpadów są, stoją zwykle na widoku

    >Pojemniki na plastyk, szkło i papier sa rozstawione przez gmine w róznych
    >częściach miasta/wioski. Nie >należą one do wspólnot itp. Możesz spokojnie
    >tam wrzucać.

    Dokladnie, ja miekszam w domku a ide na osiedlowe smietniki ze szklem i
    plastikiem. Tak naprawde, to nie je zyskuje, a ten kto postawil te
    zbieraczki. I nie wiem czy to jest gminia, czy nie jednak samo
    przedsiebiorstwo oczyszczania.